10 Aralık 2010 Cuma

9 ARALIK 2010 MAÇLARI

MAVS 102-89 NETS

Aslında serisini 11 maça çıkarmış bir takım için çok güzel şeyler söylemek gerekir ama hiç içimden gelmiyor. 11lik serlilerini, toplamda 18 galibiyet 4 yenilgi performanslarını küçümsemek haddim değil ama hala dikkatimi çekemiyor, başarabilirler ihtimalini aklıma sokamıyorlar. Yani şampiyonluk anketi açsam şıklara koymayacağım ve diğer kapsamına alacağım takım konumundalar.

Dün akşam yine çıkıp işlerini yaptılar. Mavs adına sevindirici kısım benchten aldıkları ciddi katkı. Özelliklede sezon başından beri çuvallamadan çuvallamaya koşan Barea’nın 13 asistlik performansı Mavs için en lazım olan performanstı. Bir şekilde Kidd’in omuzlarındaki yük hafifletilmeli.

Nets için söylenebilecek çok şey yok. Daha doğrusu ilk 5’ten ibaret olduklarını tekrarlamaktan ben bıktım. Koç bu handikabı biraz azaltmak benchten de katkı almak için bu maç Outlow’u benchten getirdi ama bu kadro tek hamleyle şahlanacak kadro değil.
Sezon başında birkaç yıla kalmaz şampiyon oluruz açıklamasını yapan Rus patron hala aynı fikirde midir?






TRAİL BLAZERS 97-83 ORLANDO MAGİC

Magic olmuyor. Ne yapsa ne etse ne denese olmuyor. Oysa hazırlık döneminde yaptığı gövde gösterisi sonrası çok umutluydum. Ama olmuyor. Dönemlik olmasını umut edip formsuzlar deyip geçiyorum. Öyle değil ama Howard 39 sayı, 13 ribaunt, 3 blokla oynamışken başka yerlere kaymak istemiyorum. Kazanandan bile söz etmek istemiyorum.

Harikaydı. Harikaydı. Harikaydı…





SİXERS 101-102 CELTİCS

Semih Erden NBA kariyerinde ilk defa ilk 5 olarak maça çıktı ve bu sahneyi görmek beni ciddi anlamda mutlu etti. İyi oynadı, mücadeleciliği bırakmadı, yardım savunmasını bildiğini tekrar gösterdi ama ama ama ama ama ah şu faul sınırını 6 olarak belirleyenin gözüüü kööörr ooolsuuunn=))

Sixers yine çok sayıda oyuncudan skor buldu. Sayı atan herkes çift haneye ulaştı ve bu özellik karakter olmaya doğru gidiyor. Çokta doğru yapıyorlar çünkü ellerinde ‘ bu adam 5 yıl arka arkaya All-Star seçilir.’ diyebileceğimiz bir sırtlayıcıları yok. İgaudala isterse 5 yıl boyunca smaç yarışmasına katılabilir ama all-star…
Young’un yüksek formu da devam etmekte…

Maç son topa kadar geldi. Son çeyrekte kırılma anları, ecel teri döktürecek hücumlar oynandı ve 2 takımda bu anlarda iyi iş çıkardılar. Ama Rondo ama KG ile kazanmayı bilen Celtics oldu.

Holiday Rondo’yu yakın savunmayı tercih etmeyince (yada komutu o yönde ise) KG perdeyi koydu ve devrildi. Sonrası pas atma üzerine hık diyemeyeceğimiz Rondo ve 1.93lük Holiday ile kalan KG oyunu. Harikaydı…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder