15 Eylül 2010 Çarşamba

BRAVO İSPANYOL BALBOA


Aslına bakarsanız Roger Federer hayranı olmam nedeniyle ilk tenis notumun RAFA NADAL ile ilgili olmasını yadırgıyorum. Yadırgamamın altında Nadal veya başka bir tenisçiyi küçümsemek düşünülemez ama ROGER'in ‘öldü mü? Yıldızsız mı kaldı?’ denilen erkek tenisini getirdiği nokta beni etkileyen noktadır. Bir efsanenin doğuşuna yükselişine inmeyişine tanıklık etmem de başka bir hayranlık sebebim. Hala anlatmak istediğim RAFA NADAL hareketine başlayamamamdan belli oluyordur hayranlığım. Belki de ilk cümlemin içimi burkmasından dolayıdır lafa gelemeyişim. 

Olay şudur efenim… bu enerjisi bitmeyen, yoruldukça daha da hızlanan Rocky Balboa kılıklı beyefendiye kariyerindeki ilk us open'ı kazanmanın verdiği çoşkuyu yaşarken  'Roger Federer’in 16 kupasına ulaşır mısın?' Sorusu soruluyor ve verdiği cevap çok beyefendice, çok olgunca…

RAFA= BAŞARILIYIM AMA ROGER İLE KIYASLANMAK FAZLA İLERİ GİTMEK OLUR…

Tabii ki bu müthiş zirvede yaşanan centilmenliğin, saygının kıymetini seviyoruz ve zeminde ROGER izleri görüyorum. Çünkü nerden baksan RAFA İspanyol… =))

1 yorum:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=94xyOpETYYs

    Bu rekabetin zerafetine hayran olmamak mümkün değil. İlk çıktığında gıcık olurdum Rafa'ya; ama sonradan sonradan sevmeye başladım :)

    YanıtlaSil