19 Kasım 2010 Cuma

18 KASIM 2010 MAÇLARI

ORLANDO MAGİC 105-89 PHOENİX SUNS



Aslında izlemeyi düşünmediğim bir maçtı. Lopez’in yokluğunda Howard Suns pota altını çocuk bahçesine çevirecekti ve öylede yaptı ama Nash’in olmadığını öğrenince inisiyatif alması gereken Hedo’yu izlemek için izledim. Belki Magic deplasmanında bir mucize olur. Belki Hedo onları pişman eder. Belki en azından Nash’in yokluğunda oyunu kurmaktaki becerisini gösterir. Belkilerin hepsi gümledi.

İlk yarı 62-34 Magic üstülüğüyle bitince de daha fazla tahammül edemeyip bıraktım.

Hedo= 0/8 ile 2 sayı, 4 ribaunt, 3 asist, 3 top kaybı…
Howard= 20 sayı, 12 ribaunt…
Nelson= 15 sayı, 12 ribaunt…
Carter 13, Lewis 13 sayı… Lewis post up bile oynadı…


İNDİANA PACERS 107-80 LA CLİPPERS



Gecenin isim olarakta en zayıf maçı mücadeleci başlamasına rağmen 27 sayı farkla bitiverdi. Clippers adeta büyülenmiş gibi bir türlü patlama yapamıyorlar. İyi oynasalar da kötü bitiriyorlar, kötü oynasalar da kötü bitiriyorlar. Tamam kadro olarak zayıflar ama patlama yapmak arzusuna sahip çaylakları var. Gerçi bu şuursuzluk o arzuyu da köreltmeye başlamış.


Dün akşam öyle top kayıpları yaptılar ki basit hata bile diyemiyorum. Hadi topu alında 2 güzel hızlı hücum yapın, bak 4 kişinin arasına dalıyorum güzel blok ve hızlı hücum bekliyorum der gibiydiler.

Yani maç kağıdına baksak Pacers 14 tane blok vurdu denir ama gönül rahatlığıyla diyemiyorum. Clippers 14 tane blok yedi dediğim zaman içim daha rahat oluyor.

Hayatımın hiçbir döneminde Clippers fanatikliği veya sempatizanlığı yapmadım ama bu sene yapacak gibiyim. Çünkü Griffin gibi bir oyuncunun LOOSER ruhuyla gelişmesini istemiyorum…

Griffin= 12 sayı, 8 ribaunt…
Gordon= 5/17 ile 19 sayı…
Granger= 22 sayı, 7 ribaunt, 5 asist, 2 top çalma 2 blok…

Rush= 14 sayı, 5 ribaunt, 5 blok…


TRAİL BLAZERS 86-83 DENVER NUGGETS




Gecenin mücadelesi yüksek tek maçıydı. Maçın içinde dönem dönem her 2 takımda şut sokmamaya emin etmiş kıvamda oynadılar ama diğer 2 maçın üstüne buna da laf söylersem taş olurum.

Biliyorsunuz Blazers sakatlık kabusuyla savaşmaya devam ediyor. Geçen sene başlarına gelenler bu senede devam etmekte. Hani Clippers için basireti bağlanmış yorumu yapmıştım ya klasmana Blazers dahil olunca onlarınki fıkra. Yahu bu ne uğursuzluktur. Geçen seneyi geçin bu seneye bir bakın. Oden sezonu kapattı. Roy’un sakatlığı ciddi. Arjantinli Oberto basketbolu bıraktı. Ve altı üstü 10-15 maç oynandı.

Bu kadar olumsuzluğa rağmen benchten sürekli beklenenden daha iyi oynayan adamı bulmaları da bu büyük şansızlığın amortisi. Geçen sene Webster bu sene Matthews… üstüne 36 yaşındaki Marcus Camby hiç 36lıkmış gibi oynamaması diğer amorti.
Dün akşamki amortileri ise Nuggets’ın çok top kaybetmesi (17) , iyi olmayan şut yüzdesiyle oynaması (%38) ve hakemin son hücumda bariz faul olan müdahaleye blok muamelesi yapmasıydı.

Maçın sonunda yani çekişmenin zirve olduğu anlardan bahsedecek olursak. Blazers farkı 6ya çıkardığında işi bitirdi kıvamındaydı ama penetresine başlamış ve sayı olacağı aşikar pozisyonda faul de yapıp farkın 1 hücuma inmesini sağlayarak kötü iş çıkardılar. Hücumdan da boş dönünce daha doğrusu Nuggets boş döndürünce ihtimal daha da belirginleşti ama Billups sahayı hızlı geçip 10 saniye varken 3lük çizgisinin 2 adım gerisinden aceleci bir 3lük denemesine bir anlam veremedim. Aslında Billups’ın bu tip bir şut ile kendine gelme çabası doğal çünkü performansındaki sıkıntı açıkça ortada.
(Hiç patron gibi oynayamıyor.)
Ama ne olursa olsun çok aceleciydi, şansı yanındaydı çünkü ribaunt onlarda kaldı ama son 3lük denemesinde sayı da faul de çıkmayınca kaybettiler.

Aldridge= 24 sayı, 7si hücum 10 ribaunt…
Matthews= 20 sayı, 10 ribaunt…
Miller= 16 sayı…
Camby= 14 ribaunt, 3 blok…

Melo= 5/15 ile 18 sayı, 8 ribaunt, 4 asist, 3 top çalma, 6 faul, 4 blok yeme ve benim jenerik kayıtlarıma geçen asisti ile oynadı.
Afflalo= 16 sayı, 11 ribaunt
Billups= 13 sayı, 5 asist…
Harrigton= 17 sayı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder