1 Kasım 2010 Pazartesi

FISILTIYLA KARIŞIK HABERLER



Majeste Michael Jordan, Larry Brown’un sözleşmesini uzatmak istiyormuş. Jordan ister, Larry kabul eder ama  gezmeden duramayan Larry kontratın ne kadarını tamamlar? Bilmiyorum…




AMARE GELECEK SEZON SHANNON BROWN’UN TRANSFER EDİLMESİ ARZULUYORMUŞ. Ki hiç olasılık dışı veya mantıksız bir transfer olmaz. Shannon bu yaz ciddi anlamda çalıştığı gözle görülür bir gerçek. Zaten penetresine çok güvenen ve havada asılı kalmasını iyi beceren bir oyuncuydu ama 3lüklerini düzeltmesi çok opsiyonlu olmasını sağladı. Tabi Lakers gibi tıkır tıkır işleyen ve bol hücum silahı olan bir takıma iyi katkı sağlamakla başka bir takımda daha aktif rol alıp katkısını korumak zor iştir. Ariza’da biraz örnekimsi gibidir ama yinede D’Antoni sisteminde verimsiz olacağını sanmam. Peki Lakers bu adamı ‘neden bıraksın?’ derseniz. O minicik kontratı bitiyor ve Lakers’in o kontratı Shannon’un hakkettiği düzeye getirmesi  zor gibi. Aslında Sasha Vujacic’in 5.5 milyonluk kontratından kurtulacak olmaları ile Knicks'in 4-5 milyon arasındaki teklifini karşılayabileceklerini gösterir ama Lakers'ın kontratları hep tırmanan kontratlar.




KOBE hazretleri dizi ile ilgili sorulan sorulardan sıkılmış ve Fox Sport muhabirini argosu yüksek bir dille kalaylamış.



Celticsli Rondo’nun maçlara hep headbandını logosu ters duracak şekilde giydiğini ve headbandsız çıkmadığını biliyoruz. Ama bu sezon hiç headband kullanmadı ve ben bunu yeni bir uğur olarak yorumladım geçtim ama durum hiç öyle değilmiş. NBA yönetimi logoların ters durmasını istememiş ve ‘giyecekseniz doğru giyin.’ talimatı verince Rondo giymemeyi tercih etmiş. DELİLİK… Rondo’nun yerinde olsam koluma ters NBA logosunu dövme olarak kazıtırdım. Belki kazıtmazdım ama geçicisini yaptırtmadan da duramazdım.




Miami Heat başkanı Pat Riley şutör guard arıyormuş. Listedekiler Torontolu Jarrett Jack VE Lebron’un eski takım arkadaşı Daniel Gibson…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder