12 Ekim 2010 Salı

GERÇEKTEN İ3'Ü İZLEYECEK MİYİZ?

Beşiktaş tarihinin en hareketli transfer dönemini yaşadı ve transfer döneminin bitmesiyle spekülasyonlar da bitti derken erken davrandığımızı, basketbol şubesini unuttuğumuzu hatırlatan bir haber ile sarsıldık.
HABER? Haber daha önce 2 kere yazdığım ve ilkinde ‘inşallah Avrupa’ya gelir.’ temennisini, ikincisinde ise ‘yok artık…’ şaşkınlığında ümit etmeleri taşıyan yazılardı. Şimdiki yazıda ise İ3’ü Akatlar’da izleme ihtimalimizin İ3’ün önünde olduğudur. Kaleme uzanır-uzanmaz bilemiyorum ama o kağıt orada. Ve kağıdın orada olması demek İ3’ün bazı şeyleri kabul ettiği anlamına gelir. Peki bu kabullenmeler İ3’ü Akatlar’a kadar getirir mi? Bunun cevabını yazmak istemiyorum çünkü duyumcu damgası yemeye hiç niyetim yok ve bu yazdıklarımdan fazlasını da bilenin olduğunu sanmıyorum ki buna İVERSON‘da dahil. Ama her SAĞLIKLI Türk basketbol seyircisi gibi ÇOOOK istiyorum, umuyorum, bekliyorum…

Hani gelsin harikalar yaratsın da istemiyorum. Gelsin, gezsin, içsin, eğlensin ve eskisi kadar hızlı olmayan ayaklarıyla imza hareketini atsın…

İMZA ???
CROSSOVER...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder