2 Ekim 2010 Cumartesi

SEZON OFF AMA İDMAN MAÇLARI ON...




NBA başlamadı ve arzumuz törpülenmedi ama NBA TV’de yayımlanan antreman maçları takımlar hakkındaki görüşlerimi yükseltmeye başladı.

İlk olarak AMARE’den söz etmek istiyorum ki tek cümlem iyi ki Mike D’Antoni’nin yanına gittiği olacak. Çünkü idmanlarda gördüm ki Amare hala ‘savunma yapsam mı?’ bile demiyor. MSG seyircisi onda savunma yapma arzusu yaratır mı bilmem ama seyirci Knicks’in Amare sayesinde bol bol boş şut bulacağını izleyecek.


Gelelim en merak edilen takım olan Heat’e… Eğer sezonu hazırlık maçlarındaki 5 ile oynayacaklarsa, yapılan tüm yumuşak pota altı yorumlarına katılacağım. Çünkü top ne zaman yedek takımda olsa İlgauskas ufak bir perdeyle savunmanın ritmini bozuyordu. VE bu kadar yıldızın barındığı bir takımda Mike Miller’dan bahsetmek biraz absürt olacak ama çok beğendimi söylemem gerekiyor. İlgauskas nasıl ritim bozuyorsa Miller’da şahane ceza kesiyordu ve bunu şuta kalkıp devrilen adama pas vererek yapıyor olmasına bayıldım. 
Gelelim yıldızlara… Wade sonunda ciddi anlamda şut çalışması yapmışa benziyordu. O hızlı ayaklarıyla delici penetrelerine başlayıp şahane stoplarla attığı şutlar çok can yakıcı ve yüzdeliydi. LeBron sürekli ayakkabıları ve sol bileğiyle didişti durdu. Ciddi bir sakatlığının olmadığını kaptığı ve ok gibi karşı sahaya geçtiği sahneyle anladım ama Wade’nin hadi alda potanın üstüne otur ifadeli aleyhoop pasını topu yakalayayım yeter vari bir sıçrama limitiyle karşılık verdi. 
Muhteşem 3lü pozlarında sürekli 32 diş sırıtan ALL-STAR Bosh ise gitti geldi… gitti geldi… gitti geldi… ama sıra ona hiç gelmedi. Sırtını dayayıp 1 post up  pozisyonuna bile girmedi-denemedi… Perde yapıp devrilme denedi ama perdesiyle yardımcı olmak istediği Wade perdeyi öyle deşti ki o belki ribaund yaparımı denedi.

Benim izlenimim ki 1 saatlik bi hazırlık maçından ne kadar doğruyu, noktayı çıkarabilirim bilemiyorum ama Heat’in en çok çalıştığı nokta Wade-LeBron dağılımını kimsenin egosuna taş koymadan gerçekleşmesini sağlamaktı. 1. kural X topu kapıp veya erken bulup hızlı hücuma çıkarsa Y aleyhoopa veya tamamlayıcı koşuya çıkacak ve X-Y (W-L) aş. sunulacak. Z (B) mi? O biraz sızıntıdan yararlanacak.
 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder